黎到日本嘅第二日竟然是去睇醫生!!!!

之前有問過留學agent有關日本醫療保險的事 他說不用急來到日本就會知點攪總不會來到日本就即刻睇醫生吧!

今次真的被他講中!!

 

朝早一訓醒就自己一個人跑去申請外國人登陸證同國民健康保險, 因為日本睇醫生很貴如果無保險要俾全費。之後番學校問有邊度有醫生睇,學校很好幫我搵左一間診所個醫生識講英文。但我仍然唔放心,請學校事務所幫我用日本寫下我的病情:

かゆくありませ

かのアレルギーのようです。。。

 

到了診所登記護士都不會講英文,我的日文也有限,幸好學校事務所有幫我打去診所說我會來睇病。完成登記後,上去二樓見醫生,我立刻把之前譯好的病情給醫生看。醫生睇完後問了幾個問題就叫護士拿些東西給他,護士拿了一把界刀同一塊玻璃片給他。我很害怕,心想應該只是膚敏感他好似要界開我咁

最後原來佢只係挖下D唔使界開,嚇得我

打了針之後去左隔離間藥房配藥,日本睇醫生同配藥是分開的。

SDC16498.JPG

日本D藥寫得好仔細架, 咩成份咩功用

重點: 日本睇醫生好貴八百幾蚊港紙!!!!!!!!!!!!!!! (我的國民健康保險還未攪好只好俾全費)

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 totorovsgrace 的頭像
    totorovsgrace

    細粒丁離家出走

    totorovsgrace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()